بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

اگر استرسی هستید، اگر الان مثلا تا برای پرواز همسرتونم که نیم ساعت دیگه ست و اون تازه داره از سر سفره ی میزبان بلند میشه که بره فرودگاه و شما داری پشت تلفن جلز و ولز میزنی که نمیرسی خب! با کسی ازدواج کنید که برعکس شما بیخیال عالم باشه. که اگر از روی استرستون هزاربارم بهش زنگ زدید، هزاربار یه موضوعی رو تکرار کردید، هزاربار استرساتون رو بروز دادید، اون هر هزاربار تلفناتون رو جواب بده، هر هزاربار جواب حرفاتون رو بده تا اروم بشید، هر هزار بار با آرامشش آبی باشه روی آتیش شما. 

این به این معنی نیست که استرسای شما یا بیخیالی های اون همدیگه رو آزار نمیده ها، نه خیلی وقتا ممکنه دعواتون بشه و شما هوار بشید سرش که بابا چرا انقدر بیخیالی، ممکنه اون هوار بشه سرتون که استرس به من نده بذار کارمو بکنم، یا حتی بعدا اعتراض کنه که چرا وسط فلان کار انقدر زنگ زدی و ... مهم این حواشی و گاه به گاهش نیست، مهم اون کلیتیه که وقتی شما شخصیتی داری که توو مواقع بحران استرس میگیری کسی کنارت باشه که توو مواقع بحران رفته نشسته داره زرشک پلو میخوره!

+ مثلا بگم سلام، میگید علیک؟:/

نظرات (۱۰)

  • پیچند ‌‌
  • علیک

    پاسخ:
    و رحمه الله

    علیکِ سلام‌علیک! 😆✋🏻

    پاسخ:
    و رحمت الله عزیز:))

    بله که می‌گیم: علیک سلام خانووووم

    وااای داغ دلم تازه شد من که از این بابت اینقدر حرص می‌خورم به پسرم همیشه توصیه کردم همسر آینده‌اش مثل خودش باشه و بی‌خیال و اروم نباشه.

    ما تا به حال نشده مهمانی دعوت باشیم و حدود نیم‌ساعت منتظر اماده شدن اقای همسر نمونیم، دیگه وقتی سفر در پیش داره من فقط نفس عمیق می‌کشم چون به هیچ عنوان قبول نداره که لااقل نیم‌ساعت زودتر فرودگاه باشه و چندبار گیت پرواز بسته شده بعد ایشون رسیدند.

    البته از حق نگذرم یک‌سالی می‌شه داره سعی می‌کنه من کمتر حرص بخورم.

    پاسخ:
    قربون شما
    بیخیالی همسر من بیشتر در این زمینه هاست که حرف ادم ها و رفتارهاشون تاثیری روش نداره و اون کار خودش رو میکنه یا توو مواقع استرس زا خونسردیش رو حفظ میکنه. توو مواردی که بخوایم جایی بریم هم من خودم با کلک هام مدیریت میکنم مثلا مهمونی ساعت ۵ میخوایم بریم و اون رفته یه چرت بزنه، از اونورم گفته یه ربع به ۵ بیدارم کن. من با خودم حساب میکنم خب نماز نخونده، ریش نزده، بعدم میخواد بگه یه قهوه درست کن بخوریم، پس خودش یه ساعت زمان میبره، برای همون مثلا ساعت ۴ میرم میگم بیدار شو بیست دقیقه به پنجه:دی... یا جایی بخوایم بریم خودم ساعت تعیین میکنم و سر ساعتم باید بریم، البته که من یه دیکتاتوری خاصی هم توو وجودمه آخه:دی ولی درکل توو این چیزا خیلی حرص نمیده:دی
    به نظرم شمام عادت کن اینجوری کمتر حرص میخورید:دی

    سلام

    چقدر خوشحالم از نوشتنتون ، امیدوارم همچنان بنویسید چندوقتی هست که  وبلاگتون رو میخونم والبته جز خواننده های خاموشتون هستم قلم و حس نوشته ها تون رو دوست دارم .هرجایی که هستید شادو سلامت باشید خودتون وعزیزانتون لحظه هاتون به خوشی و شادی همیشه 

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنونم که میخونید. روشن باشید تا آدم انگیزه ی نوشتن داشته باشه‌
    ممنونم از دعای خیرتون. به همچنین:)

    خوشحالم 

    پست قبلی اخریش نبود

    واما درمورد این پست دقیقا من وهمسرم همین شکلی هستیم منتها 

    خونسردیشون طوری نیست که منو اروم کنه واسترسم کم بشه 

    طوری استرس داشتن منو روی سرم آوار میکنه که احساس تهی بودن کنم😅

    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    به نظرم اونان که زندگی میکنن درواقع و این ماهاییم که خیلی زیادی همه چیز رو سخت گرفتیم. شاید لازمه ماها خودمون رو تغییر بدیم تا ببینیم اونا نرمال تر از ماها هستن:دی
  • ویــ ـانا
  • علیک :(♡♡

    پاسخ:
    و رحمه الله عزیزم:)
  • ** گُلشید **
  • شاید باورت نشه ولی مسافرتی که مثلا ماه عسلمون بود به خاطر همین بی خیال عالم بودن همسرم (البته بدشانسی هم آوردیم و به ترافیک پیش بینی نشده ای خوردیم) از پرواز جا موندیم:/

    اون وسط من هی جلز و ولز میزدم و داشتم خودمو میخوردم و اون وقتی دید کار از کار گذشته میخندید و میگفت فدای سرت:| برای خودشم بلند بلند میخوند هر چی میخواد بشه بشه این دیگه اخرشه :| آخرشم رفت یه بلیط دیگه گرفت:)

    +میگیم سلام به روی ماهت:)

    پاسخ:
    واااای:دی همسر تو دقیقا همسر منه:دی... دنیا و اتفاقاتش به دسته عینکشم نیست. و کاش ماها هم عین اونا انقدر زندگی رو سخت نمیگرفتیم واقعا. 
    چقدر خندیدم با تصور اون لحظه ی همسرت:))
    همسر منم همیشه در واکنش به استرس ها و جلزولزهای من در زندگی به این‌جمله کوتاه بسنده میکنه که: ولش کن زن، زندگیتو بکن:|
    قربونت عزیزم.
  • زری シ‌‌‌
  • علیکم السلام :)))

     

    دوستم بسیار استرسی تشریف دارهو چون میدونه من بیخیال عالمم وقتی استرسی میشه میاد بهم میگه زری یه چیزی بگو آروم‌شم

    بگو اصلا به یه ورت مهم نیست 😂

    پاسخ:
    و رحمه الله
    چقدر خوبه که بیخیالی. یه نقطه قوته به نظرم. 

    علیک سلام 

    اگه هر دو نفر بیخیال باشن چی؟ یا هر دو استرسی؟

    پاسخ:
    و رحمه الله عزیزم
    به نظرم هردو استرسی پیر میشن و زندگی خیلی زیاد براشون سخت میشه. ولی هردو بیخیال حداقل اش اینه که هردو زندگی میکنن:دی
  • نورا •••
  • من پتانسیل بیخیال بودنو دارم، ولی از اون طرف هم چندبار تجربه بد داشتم و معمولاً خودم می‌دونم که باید مثلاً یک ساعت بیشتر از اون چیزی که فکر می‌کنم زمان بذارم. تهش اینجوریه که اگه یه مهمونیه یا پروازه زودتر از بقیه می‌رسم. احساس می‌کنم خانوما نمی‌تونن تو بیخیالیشون هم بی‌خیال باشن :))) 

    پاسخ:
    نه من خانومای بیخیالم زیاد دیدم:/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">