بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

 

این عکس رو الان توو اینستا اتفاقی دیدم. من این تله تئاتر رو سالها قبل توو شبکه ۴ بارها دیده بودم. اسمش بود" خرده جنایت های زن و شوهری"... دقیقا توو این سالها هم پست هایی که با این عنوان نوشته بودم اینجا، درواقع عنوانی بود که از این تله تئاتر توو ذهنم مونده بود. الان یه خنده عجیبی روو لبم‌ نشسته و یجورایی باورم نمیشه یعنی من نوجوون بودم اینو دیدم؟ زود پیر شدیما:دی

+ حالا درسته که کسی نمیپرسه چرا نیستی؟:/ ولیکن اگر نیستم چون به شدت فکر و ذهنم درگیر مشکلاتی بود از طرفی چون هدرمم بهم خورده و باید لپتاپ رو بیارم وسط تا درستش کنم و با گوشی نمیشه و با پسرمم نمیشه لپتاپ رو دست گرفت چرا که ایشون اجازه نمیدن دو دقه کارتو بکنی و تمام دکمه ها رو میزنه و میخواد دست بگیره و وبلاگمو اینجوری میبینم اعصابم خورد میشه و نمیتونم بنویسم. :|

 

نظرات (۲)

من نپرسیدم چرا نیستید  ولی شده چند بار درروز به وبلاگتون سر بزنم به امید خوندن نوشته هاتون

پاسخ:
ممنون که میخونید. خوشحال میشم میبینم کسی این نوشته هارو دوست داره‌
  • مهدیار (مترسک)
  • منم تله‌تئاتر خیلی دوست داشتم، من که خیلی وقته دیگه ندیدم تلویزیون تئاتر پخش کنه، نمی‌دونم هنوز واحد تله‌تئاتر صداوسیما اصلاً پابرجاست یا نه... برای ما شهرستانیایی که هنوزم که هنوزه در آستانه سال ۱۴۰۳ از تئاتر درست و درمون توی شهرامون بی‌بهره‌ایم، واقعاً فرصت مغتنمی بود... یادش «حقیقتاً» بخیر...

    همگی دور هم پیر شدیم فوریه جان، فقط حواسمون نیست...

    پاسخ:
    من الان اگر پسرم اجازه بده از روی برنامه کودک گذر کنیم گاهی توو حین کانال به کانال کردن میبینم که شبکه ۴ هنوزم یه چیزایی پخش میکنه ولی تله تئاترهای بسیار بسیار قدیمی‌.
    والا تئاتر قبلا بیشتر تووش رمقی بود الان هنرمندای کشورم انگار رمقی برای روی صحنه رفتن ندارن‌.
    واقعا پیر شدیم و حواسمون نیست، اونروز دیدم یکی نوشته یاغی دوسال پیش پخش شد. من فکر میکردم اونوقت چندماه پیش دیدمش. خودم که از وقتی مادر شدم گذر عمر برام با سرعت نور شده‌. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">