بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

قبل از اینکه بخوام نطقم رو اغاز کنم جا داره بگم الان یعنی چی که دوباره هدر من پریده؟ خوبه اینبار توو خود بیان آپلودش کردما. اونوقت چجوریه که بقیه عکسای پست ها هست ولی هدر پریده؟ جل الخالق! یعنی بیان شخصا... الله اکبر!

آقا من مریضم. هی مریضی میاد روی مریضی. الان ده روزه دارم پنیسیلین و دگزا میزنم و آزیترومایسین میخورم و داشتم کم کم خوب میشدم که انگار دوباره یه مریضی دیگه اینوسط گرفتم و گوشامو و گلوم داره از سوزش و خارش منو هر لحظه به مرحله ی جان به جان آفرین تسیلم میبره و انگار از اول مریض شدم:| به شدت بیحالم، بی جونم، حالم بده و میل سخنم با هیچکسی نیست:/

اینوسط فقط اومدم به مناسبت روز پدر و مرد یه چیزی بگم و برم. اول از همه اینکه هرکسی که پدر از دست داده خدا بیامرزه انشالله و به دلش صبر بده. اما از اونجایی که بالاخره هرکدوم از ما نسوان یه مردی توو زندگیمون در قالب پدر یا برادر یا شوهر یا پسر داریم فلذا این پست مشمول همه میشه و اومدم یه چیزی بگم اویزه گوشتون کنید‌:/ آقا دیدید ماها یه چیزایی رو هیچوقت برای آقایون نمیخریم؟ مثلا شما دیدید یه دختری یه باکس خرس قرمز و شکلات درست کنه بده به پسر؟ تقریبا میشه گفت ۹۰ درصدمون به این کار میخندیم و فکر میکنیم یسری چیزارو مردها دوست ندارن. یا مال مردها نیست. یدونه از اون چیزایی که تقریبا هیچوقت ماها برای مردهای زندگیمون نمیخریم گل هست!... شخصا برای پدرم هیچوقت یادم نمیاد گل خریده باشم و برای همسرمم فقط یکبار که مغازه خریده بود و خواستم برم ببینم یه شاخه رز خریدم. منظورم از گل گلدون نیستا. منظورم همون گل رز و مریم و ایناست... شخصا همیشه فکر میکردم گل شاید برای آقایون مثل ما خانوما جذابیتی نداشته باشه و همیشه به گزینه های دیگه ای فکر کرده بودم اما چندوقت پیش وسط یه حرف خیلی معمولی که یادم نیست چی بود، همسرم یه چیزی گفت که خیلی منو به فکر برد. گفت میدونی اولین گلی که آقایون دریافت میکنن کجاست؟ روی سنگ قبرشونه!... یادم نیست حرف سر چی بود ولی حرف سر همین گل خریدن برای خانوما بود. خیلی جمله ش منو به فکر انداخت. اینکه واقعا آقایونم حس و دل دارن و یه چیزایی که ما هیچوقت فکر نمیکنیم میتونه اونارو خوشحال کنه ولی میکنه و لزوما اونی که همیشه باید گل هدیه بده مرد به زن نیست‌. خلاصه اینکه خواستم بگم امسال به مردهای زندگیتون چه پدر چه برادر چه همسر یا هرکس دیگه ای رو که دارید بیاین گل ولو شده یه شاخه هدیه بدید و خوشحالشون کنید. 

نظرات (۱)

تو رابطه قبلی ام بهم گفت برام گل نخریدی 

با وجود اینکه من برای خونه شون گل خریده بودم 

سری بود رفتم برای خودش رز خریدم 

بهانه اش تمام نمیشد که من دسته گل نخریدم ! 

این ها به هرحال بهانه است مرد واقعی نگاهش خیلی عمیق تره 

نوع محبت زن ها متفاوت تره 

پاسخ:
بعضی آقایونم به لوس گفتن زکی!
خدایی مرد لوس نباید باشه.یعنی چی که مرد بگه اینو برام نخریدی اونو کم خریدی؟ 
همون بهتر که تمومش کردی. تو لیاقتت بیشتر از این حرفاست آبان عزیزم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">