بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

چندوقت پیش توو یه سایت تبلیغاتی که خیلی اتفافی رفته بودم یه فرمی گذاشته بود از مشخصات پوستی و مویی و ... منم همین طوری پرش کرده بودم و چندوقت بعدش برام اسمس اومد که میخوان یه پک اشانتیون تبلیغاتی برام بفرستن و برم توو سایت آدرسم رو چک کنم که من اونم نرفته بودم. اصلا یادم رفته بود و منتظرشم نبودم تا اینکه دیروز مامور پست در خونمون رو زد و خلاصه رفتم پایین. گفت آره شما از فلان شرکت بسته داشتی؟ گفتم آره قرار بود بفرستن. گفت توو اداره پست گم شده!! و حالا یا ۲۳۰ و خورده ای بده بسته رو بفرستن یا منو فرستادن رضایت نامه بگیرم که شما شکایتی نداری از پست و مهم نیست که گم شده:| و اگرم امضا نکنی از حقوق من کم میکنن و خداشاهده من فقط مامورم و اینا... همزمان در یکی از واحدهای دیگمونم زده بود و اونم گویا خانومه قرار بود براش از یه شرکت قهوه اشانتیون بفرستن اونم هی بهش میگفت بیا پایین امضا کن رضایت بده برم که شوهرش نمیذاشت و به ماموره میگفت صبر کن جلو در الان خودم میرسم‌.

گفتم باشه برگه رو بده امضا کنم. خوندمش... یه برگه مربوط به اداره پست بود که مشخصاتتو مینوشتی و میگفتی هیچ شکایتی از اون شرکت و اداره پست نداری. همون طور که داشتم امضا میکردم به پسره گفتم درسته که میگن توو اداره پست کارمندا بسته هارو باز میکنن و خیلی وقتا چیز میز از توو بسته ها برمیدارن؟؟ گفت نه برنمیدارن!! ولی اینا چون اشانتیون بود برداشتن دیگه، با خودشون میگن اشانتیونه پس ببریم با زن و بچمون بخوریم:|... گفتم ماشالله بهشون!... گفت خدا لعنت کنه هرکی که برمیداره، گفتم کسی که انقدر محتاج دوتا دونه شامپوئه بذار ببره نوش جونش!

یعنی خدا قوت، ماشالله بهتون، دیگه جایی نیست که تووش بخور بخور نباشه الحمدالله!... بعد فقط جالبی قضیه اونجا که یا رضایت بده یا پولشو بده بسته رو بدن؟:|... از شدت غم انگیزی ماجرا آدم خندش میگیره!

دیروز از اسنپ یه دکتر رزرو کردم. دکتره زنگ زد و وسطای حرفامون هنوز ده دقیقه نگذشته بود قطع شد. منم ۴۰ دقیقه رو پول داده بودم. اولش فکر کردم خب بهم زنگ میزنن دوباره اما زهی خیال باطل. خلاصه از اینور اونور شماره پشتیبانی رو پیدا کردم و بعد از کلی توو صف انتظار موندن وصل شد به اپراتور. به دختر پشت خط گفتم داستان اینه و گفت بذار چک کنم. بعد نگاه کردو گفت اینجا ۴۰ دقیقه مکالمه ثبت شده:/ گفتم خب من ۱۰ دقیقه حرف زدم. دوباره گفت خانم ۴۰ دقیقه ثبت شده. گفتم خب خانوم من نمیدونم چرا ثبت شده من دروغ ندارم بگم که میگم ۱۰ دقیقه حرف زدم. فرمود اجازه بدید پیگیری کنم و گفتم من الان نیاز به دکتر دارم و زود تماس مجدد میگیرن؟ که با یه لحن عصبانی گفت گفتم که پیگیری میکنم خبر میدیم!...خلاصه خبر نداد و منم دوباره مجبور شدم زنگ بزنم. اندفعه اپراتورش یه خانم کاووسی نام بود که خوش اخلاق بود و گفت پشت خط بمون پیگیری کنم و دوتا درخواست رسیدگی ثبت کرد برام و گفت بهت زنگ میزنن( قبلی هیج کاری نکرده بود). بعدش دیگه دیدم دکتره توو چت اسنپ نوشته که پولتون رو برگشت زدم و دوباره خودتون اسنپ دکتر بگیرید و زنگ بزنید.

یعنی فقط دارم فکر میکنم که کاش توو جای جای این مملکت هرکی توو هر منصبی که بود کارش رو درست انجام میداد. اونوقت وضع الان این نبود که هست!

نظرات (۳)

  • مهدیار (مترسک)
  • وقتی گنده‌شون بعد از 8 سال میگه من تدارکاتچی بودم و از بالا نذاشتن کار کنم و اصلا به من چه، دیگه چه توقعی از دون‌پایه‌ها داریم ما واقعا؟ تازه آخرشم همۀ تقصیرا رو گردن ما مردم عادی می‌اندازن و به ریش داشته و نداشتۀ همه‌مون می‌خندن!

    پاسخ:
    همیشه تقصیر ماست دیگه! مگه نمیدونید؟!
    واقعا بیزارم از این سر تا پا فسادی که همه جا هست.
  • نگین هستم :)
  • وا از کجا می‌فهمن چی اشانتیونه چی رو پول دادی که بردارن؟ 

    پاسخ:
    من قبلا خیلی شنیده بودم که توو پست دزدی زیاد میشه و بسته ها رو باز میکنن و ازش چیز میز برمیدارن. ولی برای خودم پیش نیومده بود و مطمئنم نبودم ولی به قول شما سوال اینه اولا از کجا میفهمن؟ لابد بازش کردن و بردن دیگه بدون اینکه بدونن اشانتیونه یا نه!!! دوما اینکه خود مامور پست میگه یکی برده با زن و بچش بخوره:/ بعد از اون مسخره تر به من میگه یا پولش رو بده بسته رو بفرستن یا رضایت بده. یعنی دزدی به شکل شیک و مجلسی. 
    آهان قبلشم هی از من میپرسید پولشو دادی؟ چندبار پرسید و گفتم نه!
    حدس خودم اینه که شرکت فرستنده پیگیری کرده و اینا برای اینکه گندش در نیاد و شرکت شکایت نکنه میان رضایت نامه میگیرن و اگرم شرکت شکایتی نکنه با خودشون میگن کی به کیه بذار بخوریم!
    از طرفی جتی حدس میزنم بسته های ما توو کیفش بود. هم اون قهوه هم بسته من. چون اولش گفت پول که ندادین؟ اشانتیون بوده؟ بعد گفت خب گم شده یا انقدر پول بدی بسته رو بفزستن!! یا رضایت بدید. من حدس میزنم با خودشون میگن اگر پولشو داد بسته رو برمیگردونیم اگرم نداد که یه رضایته با ننه من غریبم بازی که از حقوقم کم میکنن یکیو میفرستن رضایت میگیرا و بقیه میخورن راحت!
    حدس های زیادی میزنم ولی خب چیزی که واقعیته و منم نگفتم حرف خود مامور پسته که میگه یکی برداشته برده با زن و بچش بخوره:|

    وا.بالاخره گم شده یا پولش رو بده بستت رو بدیم؟😅

    چقدر تناقض😵‍💫نمیشه شکایتی چیزی کرد؟

    برای منم قرار بود از شرکت شونیز هدیه بفرستن ولی نیومده.نمیدونم نفرستادن یا پست یه بلایی آورده سرش.

    پاسخ:
    ببین من توو اون لحظه چون آمادگیه ذهنی نداشتم و منتظر همچین اتفاقی نبودم و یهو ساعت ۴ پست اومدو گفت بیا بستت گم شده امضا بزن من برم، بعد چون پسرمم خواب بود دوییدم رفتم پایین امضا کنم زودتر برگردم بالا و متوجه ابعاد مختلف ماجرا نبودم! بعدش که نشستم فکر کردم به این نتیجه رسیدم امضا نمیکردم بهتر بود‌ همسرمم میگه بستت توو خود اداره پسته‌.منم الان که به ابعاد داستان بیشتر فکر میکنم با خودم میگم کاش امضا نکرده بودم و زنگ زده بودم شرکت و میگفتم این شده‌.
    به نظرم به شرکت زنگ بزن ببین اگر فرستادن به پستم زنگ بزن‌.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">