بیست و دوم فوریه

با توام
قاب عکس نارنجی
با توام
زرقبای پاییزی
در نگاهت حضور مولاناست
پا رکاب دو شمس تبریزی...

یکی از چیزهای مسخره ی دنیا این است که همسایه ی یک آدمی شوی که ساز زدن بلد نیست:|... در دوران نوجوانی ام هروقت پنجره ی اتاقم را باز میکردم از طبقه ی پایین صدای ارگ زدن پسر همسایه ای میامد که نه تنها هیچی از ارگ بلد نبود بلکه آنقدر گوش خراش روی آن کیبرد بخت برگشته میزد که واقعا شب های امتحان برایت تبدیل به کابوس میشد و گاهی گوش هایم را میگرفتم و درس میخواندم، از همه جالب تر تکه ی آخر ماجرایش بود که بعد از ارگ نوازی زیبایش و فیض دادن به همسایگان خودش هم همیشه حرصش میگرفت از اینهمه نابلدی و یکهو میکوبید روی ارگ:|... یاد و خاطرش گرامی باد. خدا را شاکر بودم که ازدواج کرد و از آن خانه رفت تا گوش های همسرش را مستفیض کند و برایش قطعه های عاشقانه بنوازد و باقی سالهای نوجوانی ما در آن خانه را نجات داد. اما از آنجا که دنیا گرد تشریف دارد و باز دوباره میچرخی سر جای اولت، حالا هم همسایه ی خانواده ای شدیم که هر از گاهی یک تنبک میدهند دست پسربچه ی گمانم ۷، ۸ ساله شان آنهم با صدای آهنگ که با اهنگ برایمان تنبک بزند که وای از تنبک نوازی اش:/... یعنی هم اکنون که دارم اینها را مینویسم طوری رگ های پیشانی ام از سردرد میزند که دوست دارم بروم در خانه شان را بزنم بگویم کاش دنبال استعدادهای دیگری در بچه ی دلبندتان باشید، مملکت علاوه بر موزیسین به چیزهای دیگر هم نیازمند است. با تشکر!

نظرات (۵)

یااا خداااا

این‌ها از حق‌الناس چیزی هم سرشون میشه؟

پاسخ:
ببینید در کل اپارتمان نشینی اینطوریه که به طور ناخودآگاه هر خونه ای یسری صداهای روتین داره که به نظرم واقعا نمیشه کاریشون کرد حتی اگر حق الناسم باشه! چون خونه ها طوری ساخته میشه که بالاخره تو یه صداهایی رو میشنوی. برای مثال شاید صدای تلویزیون ما، صدای مهمونامون، صدای منی که از آشپزخونه دارم‌ پسرمو صدا میکنم و کلی صداهای دیگه رو همسایه های ما بشنون، شاید خیلی هاش حق الناس باشه ولی درواقع روتین زندگی ماست و حذف شدنی نیست برای همون باید همه همو تحمل کنن:)

خیلی خندیدم .

منم یبار خونه ی یکی از دوستام مهمونی رفته بودم، دیدم از واحد پاییین شون یکی داره فریاد می کشه. ظاهرا واحد پایینی شون دوره آواز می رفت و تمرین حنجره داشت :)))

خدا رو شکر نصیب ما نشده

پاسخ:
بنده خدا دوستت:دی
خداروشکر:دی

آره خب من خودم ناراحت نمی‌شم مخصوصا اگر بچه باشه : ) مثلاً دختر کوچولو ۴ ساله همسایه، گاهی توی خونه میدوئه یا شب‌ها گریه می‌کنه... خب طبیعیه. بچه است.

 

پاسخ:
باید صدای بچه ی مارو و صداهای مارو به واسطه ی ایشون ببینی پس، من گاهی خطاب به همسرم و پسرم میگم بابا الان همه مارو دارن فحش میدن ساکت:دی

اگر همسایه ما شدی، خیالت راحت، قربون صدقه‌اش می‌ریم.

پاسخ:
شنیدن کی بود مانند دیدن؟:))

شماره همسایه رو بدم جویا بشی؟🤭

پاسخ:
نه حرفت حجته:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">